Update en eetplan week 2

Ik loop een beetje achter met m'n lockdown-dagboek. Ik had een aantal blogjes getypt maar de foto's bleken te zijn verdwenen, balen! Ik heb ze maar weggegooid. 

Verder is het ook niet meer zo de moeite waard om te vertellen wat we dagelijks doen omdat het elke dag wel een beetje hetzelfde is. 

We vinden het belangrijk om elke dag naar buiten te gaan. De oudste drie zijn nu al dagen druk met 'jachtseizoen'. Ik kende dat helemaal niet, maar we hebben het eens opgezocht. De jongens hebben een app op de telefoon van Boaz en samen met jongens uit de buurt spelen ze het spel. Ze zijn er al dagen 's middags en 's avonds druk mee. En het is nog intensief ook, gisteravond bleken ze 7 kilometer te hebben gelopen. Meer dan ik, en het was nog wel mijn wandelavond ;-).

Het eetplan van deze week heb ik ook nog niet gepubliceerd:

Zondag: linzensoep

Maandag:  kip - broccoli ovenschotel

Dinsdag: Spruitenstampot

Woensdag: Knolselderij - prei gratin met gekookte bonen

Donderdag: Hutspot met hachee

Vrijdag: restjes

Zaterdag: patat

Ik heb m'n receptenmap uitgezocht. Daar zaten nog heel wat knipsels in met recepten die ik 'ooit' wil proberen. Ik heb me voorgenomen om hier regelmatig wat van te gaan maken. Deze week maakte ik de knolselderij - prei gratin. En echt.. die was lekker! Echt een aanrader! Deze stop ik dus in een hoesje in de map zodat ik weet dat ik 'm vaker kan maken.

Ook maakte ik arretjescake. Ik had dit nog nooit gedaan en wilde het eens proberen. Maar om eerlijk te zijn vonden we het helemaal niet lekker.. dat recept heb ik dus weggegooid. 

Maak jij weleens iets dat je nog nooit gegeten hebt?

Reacties

  1. O, ik zie nu dat je uitgebreid blog over het eten. Mijn vraag naar soep is dan een beetje raar. Ik zal je nu in mijn side bar plaatsen want ik wil je graag blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021

Eetplan week 1