Eetplan week 1

Elke week maak ik een eetplan. Het werkt fijn, ik hoef maar één keer na te denken over het eten en een boodschappenlijst te maken. Meestal eten we een keer pasta/rijst, een keer stamppot, een keer 'slecht' (patat/pizza), een keer GAV en de rest vul ik gewoon in met menu's waar ik zin in heb of die me goed uitkomen. 

31/12 scoorde ik nog een toogoodtogo-pakket bij de lidl. De groente daarin verwerkte ik in het menu.

Voorbeeld van afbeelding

(sorry.. ik krijg de foto niet gedraaid..)

Zondag: Courgettesoep met spinazie (goedgekeurd door de jongens!) (v)

Maandag: Snijbonen, aardappels, boomstammetje

Dinsdag: Chili con carne

Woensdag: Bietenstampot (v)

Donderdag: Spinazie, aardappels, vis

Vrijdag: Pizza

Zaterdag: Doperwten, krieltjes, vissticks


(v) = vegetarisch

Hoe ziet jouw menu eruit deze week?




Reacties

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021