Lockdown dag 7 en 8

Om eerlijk te zijn: er valt niet zoveel te vermelden. Manlief en Boaz waren werken. Ik was met vier kinderen thuis en deed het huishouden en probeerde wat extra's te doen.

De jongens vermaken zich met scherm, verf en een zelfgemaakt parcours door de woonkamer. Normaal ben ik er niet zo happig op. De hele woonkamer overhoop, veel herrie en bezwete kinderen, maar omdat er nu buiten niet zoveel te doen is laat ik ze maar wat rommelen. Tot nu toe gaat dat prima.

De kerstboodschappen heb ik inmiddels in huis. Ik heb zojuist het laatste beetje gehaald bij de Lidl. Ik ben blij dat ik morgen niet meer hoef te gaan. De luxe-producten waren grotendeels uitverkocht. Nu hebben we daar niet zoveel van nodig hoor, het meeste maken we gewoon zelf, maar om je een indruk te geven van de lege vakken..

Vanavond controleer ik m'n fotojaarboek van dit jaar. Ik wil het boek uiterlijk 2/1 verzenden omdat ik een kortingscode van kruidvat heb. Ik kijk alle lettertypes en lettergrootte even na. Volgende week plak ik de foto's van december erbij, dan is het niet zoveel werk meer.

Morgen is manlief vrij en wil ik alvast wat in het voren maken voor kerst. Een appeltaart voor 1e kerstdag en een tulband voor 2e kerstdag. 2e kerstdag komen vrienden meeeten en eten we allemaal lekkere hapjes. Zo hoeven de kinderen niet te blijven zitten en kunnen wij ook rustig zitten als eenmaal alles staat.

Ik wens jullie allemaal gezegende kerstdagen toe.

Reacties

  1. Ik wens jouw en je gezin ook gezegende dagen toe. Leuk dat je weer bent gaan bloggen en ons een kijkje in jullie gezin wilt geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021

Eetplan week 1