Lockdown dag 6

Vandaag was het, naast vakantie, ook gewoon maandag. Werkdag! Stoffen, de badkamer en wc schoonmaken. 2 bedden verschonen en 4 wassen draaien. En natuurlijk de nog hangende was wegwerken. En de boodschappen doen bij AH. En dat is gelukt! 

In de vakantie moeten de kinderen zelf hun slaapkamer stoffen. Daar leren ze van, en mochten ze wat vergeten, dan komt het over twee weken wel weer. Ook hun bed afhalen kunnen ze zelf. Opmaken doe ik dan weer. 

Vanavond ging ik nog even naar de Lidl om een gedeelte van de kerstboodschappen vast te halen. De winkel is hier tot 10 uur open. Ik ging om half 9, het is dan lekker rustig. Ik kon zo makkelijk m'n boodschappen doen. Vanmorgen bij AH werd ik aangesproken door een medewerkster: Juda moest in de kar. Er mogen geen kinderen 'los' lopen in de winkel. Ze zei er nadrukkelijk bij: 'dat is verplicht'. Ik heb er vanavond bij de Lidl naar gevraagd, maar daar wisten ze nergens van..

Verder heb ik de financiën bijgewerkt en de begroting van januari 2021 gemaakt. Staat dat maar vast klaar!

Hoe houd jij de financiën bij? Op papier of digitaal?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021

Eetplan week 1