Lockdown dag 16

Oudjaarsdag! Niet mijn favoriete dag om eerlijk te zijn. Ik wordt er altijd een beetje weemoedig van. De kinderen zijn uit hun doen vanwege het vuurwerk. Dit jaar wisten ze toch nog heel wat vuurwerk bij elkaar te kopen, dus vanmiddag zijn ze nog wel even zoet.

Vanmorgen deed ik het huishouden. Ook plande ik volgende week alvast in. Een beetje vroeg misschien, maar dat komt vast omdat ik al de hele dag het gevoel heb dat het zaterdag is. 

Manlief waste de bakfiets voor me, die was zo vies dat ik 'm gekscherend 'de vuilniswagen' noemde. Hij is weer helemaal spik en span, daar ben ik blij mee. t' Is toch een beetje m'n autootje ;-). 

Inmiddels staat de vuurschaal buiten te branden. Boaz nam wat hout mee bij opa vandaan. De jongens zijn druk met hun vuurwerk en gaan nog kijken bij het carbid schieten. Manlief haalt het toogoodtogo-pakket voor me op, ik wist er nog één te scoren. Als hij weer thuis is kan ik een eetplan maken voor volgende week. Hoewel het eten in het pakket meestal op datum is is het vaak nog wel een paar dagen houdbaar. Ik plan dus de eerste dagen in met de groente uit het pakket. Zaterdag hoop ik de rest van de boodschappen te gaan doen.

Vanavond zijn we aan de beurt om naar de kerk te gaan. Ik kijk er naar uit!

Goede jaarwisseling!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021

Eetplan week 1