Lockdown dag 15

Omdat onze auto nog steeds bij de garage stond én we hadden afgesproken om koffie te drinken bij m'n schoonouders besloten we op de fiets te gaan. Met z'n allen. En dat pakte goed uit. Door het fietsen waren we allemaal lekker fris geworden en hadden we er een mooie fietstocht opzitten van zo'n 20 kilometer. Wat zullen we lekker slapen vannacht ;-).

Het was heerlijk om weer even bij pa en ma te zijn. De jongens genoten, opa en oma genoten en wij genoten. En omdat we moesten fietsten waren we er echt een hele ochtend aan kwijt. Maar dat geeft niet, het was fijn.

Vanmiddag haalde manlief de auto op die gelukkig weer klaar was. Er was iets gebroken, dat onderdeel moest opgestuurd én weer teruggestuurd worden. En dat gaat met deze feestdagen niet zo vlot. Zo zaten we 2 weken zonder onze Volvo XC90 en reed manlief in een VW UP, hier ook wel 'de skelter' genoemd.

Zelf deed ik nog wat boodschappen, ik heb nu genoeg tot en met 1/1. Morgen moet ik nog wel een toogoodtogo (tgtg) pakket ophalen, die ik vanavond wist te scoren. Ik vouwde de was, poetste de douche en wc. Ook werd het Lidl-pakket bezorgd: 3 luchtbedden voor ons kampeeravontuur, 1 draagbare bouwlamp voor in de tent, een fleecetrui voor Boaz (als hij gaat werken) en thermokleding voor Boaz, voor de koude dagen. Hij fietst dagelijks 16 kilometer naar school en als het echt koud is draagt hij thermokleding onder zijn gewone kleding. Nu zag ik dat hij naveltruitjes had.. de shirts waren veel te klein geworden. Ik kocht 1 nieuw set. Mocht hij het een paar dagen achter elkaar nodig hebben dan was ik het kort tussendoor. Het droogt gelukkig snel.

Vanavond maak ik het fotojaarboek af van 2020. Ik zal nog één plaatsje voor een foto overlaten voor morgenavond. 

Bij deze wens ik jullie alvast een fijne jaarwisseling.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021

Eetplan week 1