Lockdown dag 14

Wat een mazzel, we konden uitslapen tot 8:15 uur. Op de één of andere manier sliepen de jongens langer of hadden ze heel zachtjes gedaan. Heerlijk hoor!

Ik deed de dagelijkse dingen terwijl manlief buiten opruimde. En vanmiddag ging manlief met de oudste vier jongens naar de kerk om orgel te spelen. Eigenlijk was hij tweede kerstdag aan de beurt, maar door een wisseling ging dat niet door. En we hadden juist Juda beloofd dat hij mee mocht. Hij was hier erg verdrietig van, dus hebben we hem getroost en beloofd in de vakantie met hem te gaan orgelspelen. Ondertussen lag Levi op bed en kon ik mooi een blog typen, de mail beantwoorden en de vloer dweilen.

Vanavond aten we hutspot. Heerlijk hoor! En de volle pan was aan het einde van de maaltijd nagenoeg leeg. Toch fijn als ze goed eten. Ik zeg weleens gekscherend dat ze de oren van m'n hoofd eten, maar eigenlijk ben ik er blij om. Want als je kind niet goed eet ben je er drie keer op een dag mee bezig, dat lijkt me een hele opgave. 

De rest van de avond had ik 'vrij'. Ik schreef nog wat dingen in m'n agenda, je weet wel, van die dingen die je anders vergeet. Zoals 'airfrayer schoonmaken' en 'wollen onderlegger inspuiten'. Het staat er nu weer voor een heel jaar in, fijn!

Hoe was jouw dag? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het lukt!

Plannetjes voor 2021

Eetplan week 1